Solutionarea Alternativa a Litigiilor(SAL)

Pentru a afla procedura de solutionare alternativa a litigiilor, va rugam sa dati clicK pe Pictograma de mai jos.

SAL-PICTOGRAMA.png 

Pentru a descarca formularul SAL, SOL, va rugam dati click pe pictograma de mai jos:

pictogramaSOL.png

Conditii de retur

Daca nu sunteti multumiti de calitatea produselor cumparate din magazinul nostru online, puteti returna produselene ne personalizate in termen de 14 zile de la data achizitiei conform  Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 fara nici o explicatie, iar noi va vom returna intreaga suma platita de Dvs. Pentru produsele personalizate conditiile de returnare sunt cele prevazute in aceeasi lege, Art 16 alin C, care spune ca contractul nu poate fi denuntat unilateral de catre consumator in cazul:

c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

In acest caz firma noastra returneaza integral sumele achitate pentru cadourile peronalizate, doar in cazul in care:

  1. Produsul in sine are defecte de fabricatie.

  2. In cazul fiecarei comenzi, un reprezentant al firmei noastre va contacteaza telefonic, de asemenea, la cerere vi se trmite prin mail macheta cu produsul personalizat, conform solicitarii Dvs., pe care trebuie sa o confirmati. In cazul in care personalizarea nu este conforma cu aceea macheta agreeata de Dvs, firma noatra va returna integral valoarea produsului si a personalizarii aferente. In caz contrar, nu putem returna sumele platite, de aceea va rugam sa fiti foarte atenti atunci cand confirmati macheta trimisa.

In conformitate cu prevederile legii mai sus mentionate, costul livrarii produsului returnat catre noi va fi acoperit de Dvs. 

Cum trebuie procedat pentru a returna un produs si a primi banii inapoi:

1. Ne trimiteti produsul pe care doriti sa il returnati, la adresa Str. Bolyai nr 24 Tg. Mures.

2. Trimiteti produsul pe care doriti sa il returnati exclusive prin curier. Va rugam sa il trimiteti cu valoare de RAMBURS, egala cu valoarea produsului pe care doriti sa il returnati. Astfel, cand ne este livrat coletul de catre curier, noi vom plati suma de RAMBURS curierului, care va va aduce banii cash a doua zi la dvs.

Este recomandat ca produsul returnat sa fie in cutia sa originala, impreuna cu factura.

Pentru mai multe informatii despre procedura de returnare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 077-2238590, sau pe mail: office@mrgift.ro

Cum trebuie procedat pentru schimbarea produsului achizitionat cu un alt produs:

  1. Ne trimiteti produsul pe care doriti sa il schimbati (recomandabil prin curier), la adresa str Bolyai nr 24, Tg-Mures.

  2. La primirea coletului, noi vom trimite catre Dvs. produsul nou solicitat de Dvs. pentru inlocuirea celui vechi. Astfel, in termen de 48-72 de ore de la momentul trimiterii coletului catre noi veti intra in posesia noului produs.

  3. Produsele personalizate la cererea clientului, care nu prezinta deteriorari de fabricatie, NU se schimba.

- In cazul in care valoarea noului produs este mai mare decat cea a produsului comandat initial, diferenta va fi achitata la curier, in momentul in care primiti noul colet.

- In cazul in care valoarea noului produs este mai mica decat cea a produsului comandat initial, va vom trimite diferenta de bani in coletul ce contine noul produs solicitat.

Pentru mai multe informatii despre procedura de schimbare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 077-2238590, sau pe mail: contact@mrgift.ro