In anii ’60 are loc faimosul boom al hainelor din seersucker, o tesatura de bumbac, lana sau rayon aflata la intersecţia dintre denim, catifea si panza obisnuita. Tesatura usor reiata, eleganta si versatila a aparut pe coperta revistei Elle din 8 Noiembrie 1963 sub semnatura Cacharel, marcand lovitura de piaţa asteptata de Jean Bousquet, designerul şi fondatorul marcii. Se producea o schimbare radicala a filosofiei hainelor de strada: se naştea “casual”-ul, care a facut din Cacharel un punct de referinta al anilor ’70. Dupa succesul liniei feminine, Bousqet se avanta si in alte domenii. Creeaza haine pentru barbati si copii, in acelasi stil primavaratic, luminos, casual care ii aduce succesul in continuare. Compania reuseste sa se dezvolte fara niciun sprijin financiar de la gigantii industriasi ai textilelor sau de la conglomeratele de brand-uri. Dar Bousquet nu se opreste nici aici, ci continua sa-si diversifice activitatile, creand parfumuri (Anaïs Anaïs ), ochelari, lenjerie, papetarie si costume de baie. La inceputul anilor 2000, pentru a revigora energia creativa care a marcat inceputurile companiei, Bousquet, Ii angajează pe soţii Clements-Ribeiro, creatori de top ai pietei casual. Azi, in fruntea departamentului artistic al companiei sta Cédric Charlier, care reinterpreteaza si actualizeaza principiile esentiale ale stilului Cacharel. Atat colegii sai de breasla cat si presa au fost incantaţi de prima sa colectie pentru Cacharel, Primavara/Vara 2010, prezentata la Palais de Tokyo.